test czekolad Terravita 70%


Kilka dni temu kurier dostarczył mi bardzo miłą przesyłkę niespodziankę od BLOGmedia. Paczuszka zawierała 18 tabliczek czekolady Terravita z nowej linii zawierającej 70% kakao. Czekolady były w sześciu smakach, po trzy tabliczki z każdego rodzaju. Dzięki temu miałam okazję spróbować:
  • czekolady gorzkiej 70%
  • czekolady 70% z nadzieniem cytrynowym
  • czekolady 70% z nadzieniem wiśniowym
  • czekolady 70% z nadzieniem miętowym
  • czekolady 70% z kandyzowaną skórką pomarańczową
  • czekolady 70% z crunchy, morelami i rodzynkami
Uwielbiam czekoladą więc z zapałem zabrałam się za testowanie. Zaintrygowało mnie to, że tak wysoko kakaowe czekolady są nadziewane. Z reguły wybieram te mleczne lub ewentualnie deserowe. Wydawało mi się, że takie będą jak dla mnie za "mocne". I tu przyjemnie się zdziwiłam, bo nadzienia są tak doskonale skomponowane, że nawet za bardzo nie czuć tak wielkiej ilości kakao. Nawet mój mąż, który gorzkie czekolady omija szerokim łukiem powiedział, że dobre. Wszystkie były smaczne ale najbardziej smakowała mi miętowa i cytrynowa. To tak pyszne czekolady, że chrupałam je w całości jak batoniki. Miętowa jest bardzo orzeźwiająca, sprawia, że ciągle chce się więcej a długo po zjedzeniu choćby kosteczki w ustach czuć przyjemny miętowy smak. Natomiast cytrynowa ma tak niesamowicie intensywny smak, że trudno było się od niej oderwać. Już teraz wiem, po jakie tabliczki będę sięgać najczęściej ale po tym testowaniu na jakiś czas czekolad mam dosyć....

4 komentarze: