grzybowa sałatka z tortellini



Ostatnio pojawia się tu dużo sałatek, bo bardzo je lubimy i są świetne na przyjęcia. Dawno nie robiłam nic z tortellini, dziś nieplanowanie je kupiłam i przerobiłam na sałatkę, dodając to co akurat miałam w lodówce. 

Składniki:
  • szklanka tortellini z grzybami
  • 200 g pieczarek
  • kilka rzodkiewek
  • 3 ogórki konserwowe
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • czerwona papryka
  • 3 łyżki majonezu
  • sól
  • kilka kropel soku z cytryny
Tortellini wrzucić do osolonego wrzątku i gotować około kwadransa. Paprykę i ogórki pokroić w dużą kostkę, cebulę posiekać, kukurydzę odsączyć. Pieczarki ugotować w wodzie z solą i sokiem z cytryny. Wystudzić i pokroić w plasterki. Rzodkiewki pokroić w półplasterki. Wszystkie składniki wymieszać z majonezem. 


2 komentarze:

  1. Nigdy nie przygotowywałam w takiej postaci grzybów
    Zapraszam na moje rozdanie, już ostatnie dni!!!!
    http://agnieszkatestuje.blogspot.com/2014/08/rozdanie-z-naturalne-kosmetyki-24.html

    OdpowiedzUsuń