pierwsze urodziny bloga

Tadam!!!!!!!!

Dziś świętuję pierwsze urodziny Domowej Cukierenki.

Po pierwsze chciałam podziękować Wam wszystkim za czas spędzony ze mną, za Wasze miłe słowa, za to, że korzystacie z moich przepisów, zostawiacie komentarze. Każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna.

W ciągu tego roku zyskałam wielu stałych czytelników, udało mi się założyć stronę na facebooku, a na blogu pojawiło się ponad 200 przepisów, wyświetlonych prawie sto tysięcy razy.

Jak wiecie prowadzenie bloga to nie tylko wstawianie zdjęć. To ciężka praca, godziny spędzone w kuchni na tworzenie i opracowywanie przepisów. To dzięsiątki talerzy, filiżanek i innych "gratów", na które wydaję wszystkie moje oszczędności, po to, aby moje wypieki były dla Was atrakcyjne.
Założenie bloga to jedna z lepszych decyzji jaką podjęłam w życiu, i żałuję tylko, że tak późno.

W trakcie tego roku, a dokładnie 8 miesięcy temu na świat przyszła moja pomocnica, bez której teraz nie obejdzie się żadne pieczenia. Na moje oko Mała połknęła bakcyla i ma talent;)


Mam nadzieję, że kolejne lata blogowania będą nadal owocne w nowe umiejętności i nowe znajomości. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Życzę dalszego blogowania i wielu wspaniałych przepisów..a pomocnica- piękna panienka..pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat sto lat ;) musimy się w koncu spotkać i poswiętować ten Twój sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sto lat blogowania! i jeszcze więcej przepisów na pyszności:)

    OdpowiedzUsuń